Det man ser og det man læser på en hjemmeside, skal hænge sammen, hvis man gerne vil have folks tillid til at købe det de ser på ens hjemmeside. Nu til dags, tænker jeg at det er rigtig vigtigt at man som køber har tillid til den forretning man gerne vil købe fra. Der er kommet mange forskellige slags online annonceringer, og nogen gange kan man faktisk også blive snydt på nogle hjemmesider – det har jeg da selv prøvet, købt en vare, og aldrig modtaget den. Derfor skal ens hjemmeside eller annoncering også være stillet således op, eller designet således, at man kan se at det drejer sig om en troværdig virksomhed, så kunderne hurtigt og nemt kan se at her kan man trygt købe sine ting, og have tillid til virksomheden.
Bedre økonomi med native advertising
Alle ved at det koster penge at markedsføre sig, de virksomheder som for eksempel nordicstory.dk er jo kendt for at de får ens økonomi til at vokse – hvor meget man så selv vil investere i native advertisement, kan man jo altid få en god snak om – virksomheden står altid til rådighed med råd og vejledning i, hvordan man kan markedsføre lige ens virksomhed, således at der efter den økonomiske udgift til markedsføring også har god overskud på bundlinjen. Det at få ens gode historier frem, så den kommer ud til det rigtige klientel, er det native advertising og nordicstory.dk kan, og når man har haft med disse professionelle folk at gøre, har man også tillid til dem.